2013. augusztus 26., hétfő

Prológus

Reggel fél 6 van, kezdődik a szokásos mókuskerék. Éppen csak magamhoz tértem, de már kezdhettem is készülődni. Miután elkészültem szaladtam végig az utcán. Általában ez van, mindig rohannom kell, hogy el ne késsek. A bár előtt nagy nehezen megálltam és kinyitottam az ajtót. Bent nekiláttam a teendőimnek. Egy újabb unalmas napnak néztem elébe. Ebbe a bárba metálarcok és ringyók járnak. Néha napján megfordulnak nálunk metálbandák is, ilyenkor a kidobók nem unatkoznak. A takarítónő meggyötört arccal botorkált le az emeletről. Megértem. A hangeffektek alapján tegnap este is durva kalandok folytak ott. Már két éve dolgozok itt, hozzá vagyok szokva.

Sziasztok! Ennyi lenne előlegben. Sajnos technikai gondok miatt a blog külsejével egyenlőre nem tudok foglalkozni. Ígérem igyekszek vele! Addig is jó olvasgatást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése